دانلود پلان موزه هنرهای معاصر تهران | فایل اتوکد

در این صفحه می توانید فایل اتوکد موزه هنرهای معاصر تهران را رایگان دانلود کنید. این فایل شامل تمام ریز فضاهای موزه ی هنرهای معاصر، طراحی شده توسط کامران دیبا می باشد

دانلود پلان موزه هنرهای معاصر تهران | فایل اتوکد

دانلود پلان موزه هنرهای معاصر تهران | فایل اتوکد

دانلود رایگان پلان اتوکد موزه هنرهای معاصر تهران

در اینجا می توانید فایل اتوکد موزه هنرهای معاصر تهران را رایگان دانلود کنید. این فایل شامل تمام ریز فضاهای موزه ی هنرهای معاصر، از جمله محوطه و فضای داخلی طراحی شده توسط کامران دیبا، معمار شهیر ایرانی می باشد:

دانلود پلان موزه هنرهای معاصر تهران

حجم فایل:11 مگابایت

فرمت:DWG

 

درباره موزه هنرهای معاصر تهران بیشتر بدانید

موزه هنرهای معاصر تهران یکی از مهمترین موزه های ایران به شمار می آید. این موزه در سال 1356 به کوشش فرح پهلوی در امیرآباد افتتاح شد. موزه هنرهای معاصر تهران گنجینه ی مهمی از آثار هنری معصر جهان را در خود جای داده است. آثار هنرمندانی چون گوگَن، رُنوار، پیکاسو، ماگریت، ارنست، پولاک، وارهول، لُویت، و جاکومتی در این موزه می درخشد. همچنین آثار مهمی از هنرمندان دیگر از جنبش های مهم قرن بیستم از جمله جنبش‌های هیجان‌نمایی انتزاعی، پاپ آرت، مینی‌مالیسم، مفهومی، و فوتورئالیسم وجود دارد. گنجینه ی این موزه حدود 5 میلیارد دلار قیمت دارد و از اموال عمومی ایران محسوب می شود. اما جدا از گنجینه ی مهمی که در این موزه قرار دارد، ساختمان موزه خود یک اثر هنری است. معماری این موزه توسط دکتر کامران دیبا انجام شده است. در این معماری از موتیف های کویری و بادگیرها الهام گرفته شده که به بهترین شکل ممکن در این ساختمان اجرا شده است. به همین دلیل ما در تارامید پلان این موزه را قرار داده ایم تا معماران و علاقه مندان به معماری بتوانند از این شاهکار طراحی استفاده کنند.

 

پلان نمای موزه هنرهای معاصر

نظرات

نظر خود را بیان کنید :

آخرین مطالب